Sunday, August 23, 2009

Dah Abis cOuntDown daH pun


Tepat Jam 0001 12/8/2009..lahirlah putera sulung ku yang diberi nama Muhammad Nashruwal Aidil..Dari pukul 5 ptg aku dah rsa sakit..tp,aku lawan..kononnye sakit biase..bile dah magrib jer,tem melawat pun dah nak abis..tem tu rse mcm dunia dah mencemburui aku..mcm nk mati jer sakit...3 kali aku tekan loceng..nurse dtg cek,lambat lagi..lambat lagi..masih 3 cm..pkul 8.15 mcmtu aku nmpk kelibat doktor..dan2 aku jerit sakit..walhal tem tu tk sakit sgt..doktor dtg cek..dah 5 cm...8.30 aku da dlm labour room..sepanjang aku nk masuk aabour room,nurse tu suh aku jln..bukan nk tolak dgn wheelchair..caitt...dlm labour room tu mcm2 jd kt aku..aku berubah menjadi hulk...2 kali kena epidural..tak jalan...bila dah tgl 50-50,doktor sorg pun tk berani nk sambut anak gua...tggal bidan..tp,aku kuatkan semangat..kai ke3 sambil aku teran..berkat doa "laillahaillanta subhanaka inni kuntu minazzolimin..tekeluar terus anak aku..dan otomatik aku dan anakku selamat..alhamdulillah...

0 Comments:

Post a Comment



Template by:
Free Blog Templates